Finanční poradna Spočítáme.cz
http://www.spocitame.cz/

Chtěla
http://www.spocitame.cz/doplnkove-pojisteni/chtela-t71886.html
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ čtv 15. čer 2017 13:59:20 ]
Předmět příspěvku:  Chtěla

Chtěla bych se také podělit o svou zkušenost s touto pojišťovnou. Uzavřela jsem s touto společností v květnu 2011 smlouvu na povinné ručení on-line, čtvrtletní platby byly na jejich stránkách uvedeny cca 859,- Kč. Po zaslání informací k platbě jsem požadovanou částku uhradila, potom mi přišla zelená karta, vše bylo v pořádku. Po 2 měsících mě při běžné silniční kontrole policista upozornil, že druhý den (25.7.2011) mi vyprší platnost zelené karty! Vůbec jsem si nevšimla (moje blbost), že ačkoliv jsem uhradila čtvrtletní platbu, platnost karty byla na 2 měsíce! Takže jsem okamžitě jela na nejbližší pojišťovnu, která byla k dispozici, a uzavřela smlouvu s jinou společností, která mi vystavila na místě novou zelenou kartu na 3 měsíce, které jsem si zaplatila. Když jsem si vyřídila nové pojištění, kontaktovala jsem slavnou Slavii, že nejsem spokojená s jejich jednáním a chci ukončit spolupráci. Operátorka mi po dotazu, z jakého důvodu nejsem spokojená a po mém vysvětlení, že jsem byla jako spotřebitel oklamána, sdělila, že toto je standardní postup, kdy nový klient dostane kartu na kratší období, víceméně jako na zkoušku. A že v případě, když další splátku neuhradí, smlouva automaticky zaniká. Pro jistotu jsem se znovu zeptala, jestli nemám dostat nějaký formulář pro ukončení smlouvy a dostala jsem odpověď, že nikoliv, že do systému jí stačí zadat údaj o ukončení na základě nahrávaného rozhovoru. V dalším měsíci - srpnu - mi přišla složenka na uhrazení další splátky, již ne na těch 800,-, ale na částku 1141,-. Opět jsem kontaktovala pojišťovnu, že za a/ jsem smlouvu ukončila a za b/ jsem smlouvu původně měla uzavřenou na jinou částku. Tak to prý asi došlo k omylu a bude vše prověřeno. Bylo - po dalších 3 měsících jsem dostala upomínku o nezaplacení. Poslala jsem písemnou žádost o prověření, kde jsem vypsala všechny mé výhrady. A výsledek? Místo odpovědi mi v červenci 2012 přišel od soudu platební rozkaz k úhradě 1141,- Kč + 6000,- soudní výlohy a advokát! Takže o spokojenosti s touto společností nemůže být řeč. Doufám, že takto podvedených klientů nebude přibývat. Berte mě jako odstrašující příklad a nevěřte operátorům, kteří poskytují nepravdivé informace! Buď nejsou proškoleni nebo je to záměr k poškozování spotřebitele ve prospěch společnosti?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/