Skrýt reklamu

Výdělek na burze, trading, forex

Hledáte rychlou půjčku před výplatou? Vyzkoušejte Uspory.cz.

Peníze ne a ne přijít k vám na učet? Jednoduché řešení půjčka do výplaty od 500 Kč u vás za 5 minut.

Půjčky online přehledně na CoolPůjčky.cz


Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
   
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Please select the options below to the correct list to avoid automated registrations.
Ovoce
Zelenina
Jablko
Jahoda
Paprika
Mrkev
Přehled tématu - Markovy patálie s pojišťovnami
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Markovy patálie s pojišťovnami  Odpovědět s citací
Markovy patálie s pojišťovnami. Tentokrát Uniqa a havarijní pojištění auta
Znovu jsem zjistil, že obor pojišťovnictví a Marek spolu nejsou kompatibilní. Nyní se jednalo o pojišťovnu Uniqa a jejich havarijní pojištění a povinné ručení.
Zákon ukládá, že pojistnou smlouvu lze vypovědět nejpozději šest týdnů před datem, kdy se prodlužuje do dalšího období. Nevím, proč je nutný takový předstih, ale budiž. Když si ale pak pojišťovna počká a pojistnou částku pro další pojistné období pošle později, tak v případě, že se drží svých všeobecných podmínek, už nezbývá nic jiného než zaplatit.
Tak to bylo i s Uniqa. Najednou přišel papír a na něm částka o dvacet jedna procent vyšší než loni. Bez vysvětlení, jak k této sumě pojišťovna došla a proč se tak liší. Dešifroval jsem to až po mailování s pobočkou, byla za tím jiná cena povinného ručení a nižší bonus kvůli uplatněné pojistné události.
Dohromady to ale už bylo víc, než chci do pojištění auta investovat. Napsal jsem tedy do Uniqy, že bych byl rád, kdybychom smlouvu k datu obratu ukončili dohodou. Že mi bohužel novou cenu poslali pozdě a nemohu smlouvu vypovědět jinak. Jde mi jen o havarijní pojištění, povinné ručení u nich nechám. Včera přišla odpověď: NE. Bylo to o pár řádků delší, ale vyznění přesně odpovídá.
K tomu si navíc Uniqa s odpovědí počkala až do nového období, které začalo 7. prosince. Předpokládám, že kvůli tomu, abych už nemohl ani upravit parametry smlouvy, přidat třeba vyšší spoluúčast výměnou za menší pojistnou částku. Řešili to přitom už před déle než týdnem, volala mi kvůli tomu vedoucí jedné místní pobočky.
Jasně, vše je v souladu se zákonem i se všeobecnými podmínkami pojišťovny. Posílat nový cenový předpis až v době, kdy se smlouvou nelze nic dělat, je ale podle mě sviňárna. Šel jsem si o tom popovídat na pobočku, kde jsem se dozvěděl, že dřív to prý posílat nelze, že nerozumí, co se mi nelíbí, atd.
Co se dá dělat. Finty s krátkodobým ukončením provozu auta, převodem na jinou osobu ani s neplacením pojistného dělat nebudu. Zaplatil jsem na další rok a je to poučení pro příště: každou pojistnou smlouvu v termínu vypovědět a potom jednat o nové. Klidně u stejné pojišťovny, kde se dá využít výhodné postavení odcházejícího klienta.
Měli jste totiž vidět změnu jednání, když jsem včera na pobočce po marné diskuzi nakonec požádal o ukončení smlouvy havarijního pojištění i povinného ručení k 7. prosinci 2012:
Paní z Uniqa: Ale to je ještě za dlouho, nepočkáme?
Já: Nepočkáme, já sem podruhé kvůli tomu nepůjdu.
Uniqa: Nechcete přijít zítra, až tady bude kolegyně, vedoucí pobočky? Třeba najdete nějaké řešení.
Já: Nechci, řešení jste odmítli, tady vidíte dopis z centrály. Já už o vaše pojištění nemám zájem.
Uniqa: A nezrušíme tedy pouze havarijní pojištění?
Já: Nechci ani vaše povinné ručení. Z vaší strany vstřícnost nevidím, nečekejte ji ani ode mě.
Uniqa využila možností, které jí dává zákon a její všeobecné podmínky. Z tohoto pohledu proti jejímu přístupu nelze říct ani slovo. Akorát ztratila spokojeného klienta, ze kterého by sice teď neměla havarijní pojištění, ale zůstalo by povinné ručení a možnost další spolupráce v budoucnu.
Viz Česká pojišťovna. Nemám ji rád, je to nepružný megamoloch, ale když v podobném případě viděla, že se asi nedomluvíme, sama navrhla ukončení smlouvy dohodou. Příště bude jedna z prvních, které zařadím do srovnávání. Uniqa tam už nebude.
Příspěvek Napsal: pon 11. úno 2019 23:10:27

Všechny časy jsou v UTC

Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@spocitame.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.
TOPlist