Skrýt reklamu

Výdělek na burze, trading, forex

Hledáte rychlou půjčku před výplatou? Vyzkoušejte Uspory.cz.

Peníze ne a ne přijít k vám na učet? Jednoduché řešení půjčka do výplaty od 500 Kč u vás za 5 minut.

Půjčky online přehledně na CoolPůjčky.cz


Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
   
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Please select the options below to the correct list to avoid automated registrations.
Ovoce
Zelenina
Jahoda
Mrkev
Paprika
Jablko
Přehled tématu - Chtěla
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Chtěla  Odpovědět s citací
Chtěla bych se také podělit o svou zkušenost s touto pojišťovnou. Uzavřela jsem s touto společností v květnu 2011 smlouvu na povinné ručení on-line, čtvrtletní platby byly na jejich stránkách uvedeny cca 859,- Kč. Po zaslání informací k platbě jsem požadovanou částku uhradila, potom mi přišla zelená karta, vše bylo v pořádku. Po 2 měsících mě při běžné silniční kontrole policista upozornil, že druhý den (25.7.2011) mi vyprší platnost zelené karty! Vůbec jsem si nevšimla (moje blbost), že ačkoliv jsem uhradila čtvrtletní platbu, platnost karty byla na 2 měsíce! Takže jsem okamžitě jela na nejbližší pojišťovnu, která byla k dispozici, a uzavřela smlouvu s jinou společností, která mi vystavila na místě novou zelenou kartu na 3 měsíce, které jsem si zaplatila. Když jsem si vyřídila nové pojištění, kontaktovala jsem slavnou Slavii, že nejsem spokojená s jejich jednáním a chci ukončit spolupráci. Operátorka mi po dotazu, z jakého důvodu nejsem spokojená a po mém vysvětlení, že jsem byla jako spotřebitel oklamána, sdělila, že toto je standardní postup, kdy nový klient dostane kartu na kratší období, víceméně jako na zkoušku. A že v případě, když další splátku neuhradí, smlouva automaticky zaniká. Pro jistotu jsem se znovu zeptala, jestli nemám dostat nějaký formulář pro ukončení smlouvy a dostala jsem odpověď, že nikoliv, že do systému jí stačí zadat údaj o ukončení na základě nahrávaného rozhovoru. V dalším měsíci - srpnu - mi přišla složenka na uhrazení další splátky, již ne na těch 800,-, ale na částku 1141,-. Opět jsem kontaktovala pojišťovnu, že za a/ jsem smlouvu ukončila a za b/ jsem smlouvu původně měla uzavřenou na jinou částku. Tak to prý asi došlo k omylu a bude vše prověřeno. Bylo - po dalších 3 měsících jsem dostala upomínku o nezaplacení. Poslala jsem písemnou žádost o prověření, kde jsem vypsala všechny mé výhrady. A výsledek? Místo odpovědi mi v červenci 2012 přišel od soudu platební rozkaz k úhradě 1141,- Kč + 6000,- soudní výlohy a advokát! Takže o spokojenosti s touto společností nemůže být řeč. Doufám, že takto podvedených klientů nebude přibývat. Berte mě jako odstrašující příklad a nevěřte operátorům, kteří poskytují nepravdivé informace! Buď nejsou proškoleni nebo je to záměr k poškozování spotřebitele ve prospěch společnosti?
Příspěvek Napsal: čtv 15. čer 2017 13:59:20

Všechny časy jsou v UTC

Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@spocitame.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.
TOPlist